Beautiful ♥

Hej! Sitter och letar efter ett par skor att ha till skolavslutningen och lixom allmänt men jag hittar inga som jag verkligen vill ha, har ni nåt bra tips på hemsidor/affärer där man kan köpa ett par snygga skor?

Skulle verkligen bli superglad om ni gav mig ett, här är några som jag kollar på:
Dom här är söta och så men jag vill ändå inte ha dom hehe..

Dom här funtar (haha ville bara testa att säga det för mig själv och skriva det, alltså "funtar" :P) jag vääldigt mycket på, så himla ! snygga ! 350 riksdaler! :)




Vad finns det för skoaffärer/hemsidor förutom Scorett, Skopunkten och Din sko?


Nu ska jag gå ner och kolla på film med heela pappas familj alltså med Jenni och dom också ska vi äta glass! Bra första juni va? :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0