Stop saying "I wish" Start saying "I will"

Hej!

Åt nyss typ världens sveriges klassiskaste maträtt, falukorv och tagatelli! Egentligen ska det ju vara makkisar men samma sak typ, nästan.

Aja Emil och jag gick ut i skogen när vi kom hem förut för jag ville att han skulle fota mig hehe men asså seriöst man kan ju inte fota i skogen om man inte vill ha kroppen full av myggbett! Vad är myggor bra för egentligen?! Kan inte typ sveriges ehm... myggskapare spruta ner hela skogen med miljövänlig spray så att alla myggor dör? Haha nu finns det väl inga "myggskapare" hehe men ah..

Lite bilder:


suddig heh..





Vi har en spegel utomhus x)


Baksidan...


Haha jag garvar samtidigt! xP


Hahahahah jag ser ju precis ut som den där häxan som lämnar det där äpplet till Snövit haha! xD






Det finns en bild där man ser hela trosorna haha! Men den får ni inte se ;p




Huaaaaah! Nu langar jag den där asmalliga minen igen! Hjälp! :o


jag snurrar!


Hahahaahahahahahahaahah PÅL!! XD

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Ååh, fett härliga bilder! :)

2011-06-15 @ 21:35:05
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: vicci

men lilla Sophia har du inte lyssnat på något på no:n? x)

Förresten så håller jag me Karro bilderna e jätte häftiga ;)

Trevlig sommar på dig :)

2011-06-16 @ 09:37:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0