17:e juni 2011, skjorta, kavaj och röda byxor!

Heeeeej! :D

Det var askul igår när jag, Becka och Fia var i stan! Vi shoppade lite också gick vi runt och kollade och testade kläder och sånt också såg vi en kille med piercing i seriöst HELA ansiktet typ för asså han hade små piercings runt ögonen och på kinderna och uäh vad läskigt det var att se honom för när jag kollade på honom så blängde han tillbaks assurt på mig så jag nöp Sofia i ryggen haha! Men jag blev så rädd :P

Sen gick vi till Sture p för att vi skulle till Friday's men innan vi gick in där så såg vi en man med skjorta, kavaj och röda byxor som jag skrev förut :) På Friday's drack vi en varsin Oreomilkshake! Aaasgoda är dom!

Idag ska jag vara med dom två cheyerna igen och vi kanske ska slagga hos nån men vi ska typ göra nånting vid 3 för då kommer Fia hem.


Fia :) 


Becka ;)


Vi tog och delade på en öl också, riktigt god var den! Haha nä jag bara skojja! ;D


Jag som gör värsta minen.. :P


Dom två gullungarna!


Superfin och söt på dig Fia!


:D


ooh..


Åh så fin och skarp!


Skjorta, kavaj och gröna byxor, gröna byxor! ;)


Länge leve Oreomilkshakes!


Hahahah!


Det där är värsta grymma skolan om ni inte visste det, där ska jag hamna! :)




Tävling? ;)





Rebecka blev intresserad hehe xD




KTH!


Oh snygging! ;p


En till snygging! ;)

Ah det där var bara några bilder men nu ska jag söka på en film, hörs! // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Emma

Hej söt!

Det är bara bra, själv då?



Härliga bilder :)

2011-06-17 @ 17:33:07
URL: http://eemmaah.blogg.se/
Postat av: Mli

"Vår gästtoalett är gratis för gäster" :)

Jättefina bilder :D

2011-06-17 @ 18:47:47
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0