Omg omg! Tänk om vi får böta typ 100 000! :OO

Heeeeeej!
Vart jättesvettig och äcklig nu när jag kom hem från "promenixen" för alltså det var ingen promenix det blev en "vemsomkutarsnabbasttävling" mellan mig och Sally istället haha! Det borde ha sett jättekonstigt eller ja det gjorde det för jag träffade Ida också och hon undrade typ vad jag höll på med haha xD


Men sen så var det så himla pinsamt för att Sally sprang in på någons tomt (som säkert hade hund) och började bajsa och jag hade glömt bajspåsarna hemma så jag lixom skrek lågt "Sally! Sally! Kom hit NU!" men hon kom inte förrän efter hon bajsat klart så jag sprang lixom in på tomten och försökte ta tag i henne men då hoppade hon undan och sen när hon kom så sprang jag därifrån det snabbaste jag kunde och vände mig om flera gånger för att kolla om det var någon efter mig. Jag var asrädd! Nu ligger det en stor bajskorv på någons tomt heh... ååh vad dum jag ääär! Hur kan jag glömma bajspåse?!

Aja hoppas inte dom som bor dä förutspår att det måste vara Sallys bajs... då kanske dom ringer polisen också får vi typ böta 100 000! Då kan vi ju inte åka till Spain på lördag, OMG! :O
Okej nu kanske jag överdriver lite men ååh!

Jaja ifall det händer så måste vi nog sälja våra två datorer i det här huset så aa jag säger väl farväl nu ifall vi skulle behöva böta sådär mycket, FARVÄL!



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Helena

Tack för den gulliga kommentaren!

Om det är så höga böter på "hundbajspånågonstomt" så får vi hoppas att de inte gör ett DNA-test på hundskiten. Låter ju pefekt att fly till Spanien riktiga kriminella brukar ju fly landet... ÄH, skojar bara Sophia ;)

2011-06-21 @ 13:21:46
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0