10:e Mars 2011, dagens!

Heej!

Back from tha school I am... hahahahahah! Sämst på engelska! (nejmen jag vet faktiskt hur man säger det där irl.. nästan iaf.)
Men jag är iaf hemma nu och jag är astrött! Shit jumpan fick mig trött.. Nån kanske drogade mig.. aja eftersom att jag är så trött så blir nog det här inlägget ganska tråkigt men jag tänker ändå bara visa er vad jag kör på idag så här har ni lite bilder:






Nu kavlade jag upp linnet väldigt mycke' på den där bilden men sådär ser jag iaf ut idag! Bra att Ivans tågbana kom med hehe.. :)
Whut do ya think?

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0