14:e Mars 2011, au jag har ett frätmärke...

Yo alla snygga!

Shit vad härligt vädret är! Det ser ju ut som att vi haft vår i en evighet utanför fönstret (om man tänker bort snön dåra)!
Idag på rasten när jag och Karro satt i en datasal så hände det en asrolig grej haha! Jag garva ihjäl men jag får inte berätta men det var iaf nån som frågade chans väldigt oseriöst och jag ba "äh okej, okej" till Karro när vi satt och snacka för annars skulle jag typ garvat sönder precis som min hand har gjort.
Den har ifs frätgt sönder men same shit!
Hela handen är inte bortfräten men det är ett litet sår som svider som att det vore hela handen.. jag skulle känna om min kladdkaka som jag gjorde i helgen var färdig och då stack jag upp handen på dom dära värmegrejsakerna och jag skrek till jättehögt och böla (tönt! eller nej..), pappa blev asrädd när jag skrek så han sprang till köket när jag stod och sköljde handen men jag såg hur "frätmärket" började komma upp på handen. Jag trodde att det skulle bli så över hela så jag blev asrädd och tjöt! ;)
Inte så trevligt men det var iaf fel låt som vann, Danny var bäst punkt slut.

Ska visa er snart vad jag köpte i helgen, dom är iaf niice! Mamma kommer och hämtar mig och min kära packning om kanske 1 timme. Men snart så ska ni få "Dagens" bilder men vänta lite till bara, måste först ta dom hehe ;p
Aja ha det bäst så länge!


naaw!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0