15:e mars 2011



Heej!

Shit vad härligtväder det e asså! Grymt härligt! Tur för mig för jag ska ut till stan idag med dom flesta kompisarna också, vi har Annorlunda skoldag, det är typ som studiedag (eller nä) fast man får åka med några lärare och göra nåt kul, jag valde fotovandring!
Passar ju perfa till det här vädret, tack gud eller vem det nu är som skapar vädret!
Jag har faktiskt på mig ett par brallor som jag inte använt förut, visar "Dagens" sen för nu vill jag inte slösa på kamerans batteri.
Jag skriver mer sen och visar bilder när jag kommer hem om jag hinner för det är träning ikväll, aa ha det så himla bäst i solen idag! // sOphia

Jag ska ta mina Willy Wonka brillor idag ;p


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Elsa

Sv: Åhå, tufft ^^!

Inte många dagars skillnad då.

2011-03-15 @ 15:58:31
URL: http://www.elsaas.tk

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0