7:e Mars ( = vår!!!) 2011

Hej hörni!

Första skoldan idag, det var faktiskt kul, jag menar det är ju kul att träffa kompisarna så det var jättekul! :)
(men jag är så himla avis på Beckas Dr.Martens!)
På vägen hem så försökte Mackan (haha) och Mossan kasta snöbollar på mig men då började jag springa och då sprang dom efter men sen så hotade jag med värsta hundpissbollen som jag gjort och då blev dom väl kanske liite fegare men jag träffade ändå inte så det var bara onödigt att hålla i den.. Aja det var kul! ;p

Lyssnar på Bruno in my heart just nu, han är såå gryym! Jag vet inte vad jag ska göra nu förutom att käka lite mellis men jag kanske men bara kaknske går ut och fotar sen men vädret är ju inte världens bästa, igår var det ju vår! Vart tog våren vägen?!









Ja det där är jag idag :).....

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0