Äckligt eller roligt?

Hej igen! Har ni sett nåt så udda som dom sakerna här nere? Vissa saker är ju också bara roliga men jaa... alla tycker olika hehe ;)

Super Mario Bros Cake

Rubiks Cubewich
Jag tycker den bara är äcklg men aa..

JD Bacon Flavored Lip Balm
Det finns ju såna här lypsyler som verkligen luktar gott som tex dom med coca cola lukt men bacon?!
Åh vad äckligt!

how to make a radish mushroom
Haah! xP

Starbucks Mooncake
Skills?

Watermelon carvings by Takashi Itoh
icelolly in the shape of James Bond star Daniel

Football Sausage

Esslack Food Spray
Haha coolt!

Hello Kitty Mini Pizzas
Pizza..

Bacon Chocolate
Bacon smak, mm! Eller vad?! Usch usch usch! Jag blir asäcklad! Gillar inte bacon just nu men bara just nu!

Blir ni äcklade eller tycker ni att dom som kommit på det här bara har varit väldigt duktiga?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Vissa grejer ser/låter riktigt äckliga... Men typ Mario-tårtan var ju ascool! :D

2011-03-22 @ 20:32:58
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0