Dagens:

Hej! Har nyss varit ute och fotat ganska länge så nu är mina händer iiskalla! Inte så skönt men jag fick iaf några bra bilder :)


Såhär här ser jag ut idag, fast asså jag har ju inte jackan på mig inomhus ;p


Det var så kul för när jag ställer kameran på slutartid så väljer jag alltid att den ska ta tre bilder och det här var den tredje av dom tre som den tog så den första är håret normalt och sen på den andra så syns knappt ansiktet och på den här så ja, ni ser ju själva men jag stod lixom och hoppades på att den fick med när håret blev såhär! :P


Whoo!


Haha jag skulle vart i luften men nej...


:D



Som sagt så ser jag ut såhär idag, invigde nog att ha leggings på det här året idag eller NEJ det gjorde jag ju inte! Jag har haft det flera gånger, jag ba skojja lite. ;)

Aja vad tycker ni om "Dagens"? (hahaa vad töntigt det låter...)

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0