Fettodagen!

Heeeeeeej!

Härligt väder kan man ju kalla det nu!! Det är ett vårtecken! :D Synd bara att jag har ont i halsen men det hindrar mig ändå inte från att gå ut och fota, man måste ju passa på fast fotbollen får jag inte gå på (!!! :mad: ) Jag har inte gått på ganska länge nu så dom kommer ju undra vad jag håller på med..
Aja så är det iaf!

Gjorde prov innan jag gick hem, det gick ganska bra tror jag :) På vägen hem så gick jag runt med mina Urbanears och lyssnade på The Voice! ;p Det var riktigt najs! Jag gör det nu också fast på Bruno dåra.. han är så himla bra! Om jag hade vetat att han ska ha konsert så hade jag seriöst bokat på en gång! Lyllo dom som ska på den, tex Kenza som har värsta drömlivet! Fast det har jag också.. ska leva som Kenza när jag blir stor har jag bestämt mig för!
Nu måste jag skynda mig ut men här får ni några bilder på mig idag:


Ni får bara en bild för nu vill jag ut och fota, men lovar att visa sen + dom bilderna som jag kommer ta nu! :thumbup:







Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0