Glasögon, I like!

Hej! Är in tha school just nu, vet inte vilken lektion jag har men förmodligen Elevens val, aja care!
Jag vill ha ett par stora brillor från nån affär, spelar ingen roll om det är BikBo eller någon riktig optiker men hos optiker så är dom ju så dyra! Har sett ett par på Glitter men dom var inte alls snygga, lyllo pappa som har dom här:

Asså nu är dom här glasögonen VÄLDIGT stora för mig, dom ramlar av hela tiden plus att jag ser inte nånting så innan jag tryckte på "snap" så behövde jag ta bort glasögonen och se vart jag hade pilen såå, jag behöver utan styrka!

Vad tycker ni? Passar jag i alldeles för stora glasögon? xD


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaa

jag var jag heheheheheh (:

min dator laggade och så, så det gick inte att skicka, men det gjorde det ändå... :S

aja. det var jag iaf :D

2011-03-11 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0