Grisgarv!

Heej!

Karro gick för typ 2 minuter sen och Vicci gick vid fyra för hon skulle på scouter.. det var jättekul att va' med dom! Vi flummade så gick fick asont i magen och sen när vi satt och garva så skulle jag skojja med dom genom att göra en sån här grissnarkning när man skrattar men då råkade jag snarka på riktigt samtidigt som jag överdrev lite så den blev enorm! :D Då vek vi oss och jag behövde gå på toa haha!

Vi kolla också på "och så kom Polly" och den är ju grym! Dom joinade också mig när jag skulle på piano och det var lite jobbigt från början när jag kom in där till lärarn för jag har inte vart där på 3 himla veckor så hon hade ringt och ringt och pappa hade också sagt att han skulle ringa upp henne men det gjorde han aldrig för han hade inte hennes nummer så hon vart orolig och ba "*med kanadesisk dialekt* Var är Sophia?".

Jag sa också till henne "du ska väl sluta snart?" hon "ska jag?!" jag "ja Emil sa det" hon "han måste ha drömt ihop nåt, jag vet inte om att jag ska sluta iaf" jag "ne-ej hihöhihiö ;)"

Det vart lite pinsamt men aa that's my life!

Jag har inte så jättehärlig blogglust idag så jag får se om det blir så mycket mer inlägg idag men ett till blir det iaf! :)

Bilder från idag har ni här:


Naaw! Karro är ingen himla emounge som det kanske ser ut som på bilderna hehe!


Ni får mer bilder snart för nu måste jag äta, maten srveras nu och inte sen säger pappa..

Update:






ego..

Wooh äntligen en ickeemobild på Karro! Den var jättefin! Behövde ta bort bilden..


Vicci <3 :)


Haha, Vicci tog den :P


Hahahahahahahaha xD Kolla på oss! Och kolla också på min ena hand, haha! :D

Bortsett från att Vicci blunda så var den jättefin på båda!

Så fin Vicci!

Juste! Slutade 12.30 idag! Lärarna hade nåt möte, niiice!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

TA BORT BILDEN SOM ÄR BARA PÅ MIG NUUU!! Himla rött streck under munnen!?!?!?! :O Och vad olycklig jag ser ut på bilden som är tagen ute på mig och Vicci, hah :p

2011-03-09 @ 19:14:03
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0