Har Eric kanske härmat låten Oh mama can't you tell?

Tjena!

Ska snart äta supergod pastasallad med tonfisk och bacon, det är supergott! :)
Skulle gjort matteläxan och några extrauppgifter för jag åker bort imorrn (skriver mer om det snart) så jag skulle göra några uppgifter men matteboken är typ borta, den är inte här hemma och inte i skolan så nån alv måste kommit och hämtat den.. ååh! Läraren kommer lacka sönder eller nej det kommer hon inte för hon är för bra men ååh! Så typiskt då, ingen matteläxa för mig (eller skönt hehe) .

Men iaf har ni hört låten Popular? Eller gud vilken dum fråga, det är klart ni har (eller det är inget fel om man inte gjort men aa ni fattar) jag menar ja, den här frågan är kanske inte lika självklar men har ni hört låten "Oh mama can't you tell?" Popular låter exakt som den låten! Han har nog fått ganska många idéer från den låten eller vad tror ni?

Popular - Oh mama can't you tell..
(båda låtarna jämförs i det här klippet)



Jag tycker dom är vääldigt lika men det kanske bara är jag?


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0