Natti natt!

Ska snrt sova men först ska jag se klart Sveriges väsrta bilförare, skåningarna in my HEART!! Dom är ju så himla rolig och dumma (i huvudet dåra, förlåt.) och det blir ju lixom bäst tv! Aja tänkte visa er lite snygga outfits, imorrn börjar jag 9.45 15, niice! Aja natti natti! // sOphia



Jag tycker inte att allas hela outfit är snygg utan jag syftar mer på t-shirten/blusen/skjortan, ja ni fattar.
Vad tycker ni?


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

1, var kommer alla outfitts ifrån? snygga (:

2, börjar inte vi 9.15...? :O

2011-03-10 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0