Pax för dem!

Hej! Just nu är jag säkert ute och åker mina sista åk för det här året för vi åker hem idag men innan vi åker hem så vill jag bara paxa dem hära:




Den här tröjan har jag velat ha jättelänge, exakt det där mönstret och tyget! Synd bara att den säljs nu.. jag ser det dom en jultröja men jag kanske kan göra om den till en vårtröja :)
Asså det där med pax är ju bara på skoj, alla som vill ha det här kommer ju köpa det, jag skojjade bara ;p
Kanske inte så jättekul skojj men jag menar inte att jag ska vara själv bland dom där sakerna.

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0