The new Willy Wonka

Hej hurni!

Jag har gått runt med skinnjackan idag! Äntligen är det vår :D Shit vad skönt det känns, inte behöva gå upp och frysa utan nu kan man ju gå upp och höra fåglarna kvittra (haha tror jag att jag lever i en drömvärld eller vad?!) :D

Ååååååh vas härligt!!!!! Jag och Rebecka pratade om typ allt på bussen för hon har ju vart i London och jag i Sälen så båda pratade asmycket men det var jättekul att träffa henne för hon har vart så saknad så!
Abercrombie hade tydligen dansande modeller där inne haha! xD Jag som drömde att jag var där.. fast i Thailand dåra. Det var inte så speciellt men det var bara i drömmen det!

Jag kom iaf hem med ett par brillor från BikBuuk, asballa! :)
Testade också en överdel (asså till en bikini) på H&M för att se vilken storlek jag skulle ha men egentligen så hade jag tänkt att kanske köpa en idag men det var väldigt många som tänkte bada i Mars såå dom var slut.. hur kan dom ta slut ? Aja jag får väl beställa från hemsidan.
Just nu så står en galen hund bredvid mig och piper i en leksak som låter för hemskt, hon heter också Sally...
Här har ni bilder på brillorna:


Oj.. glömt att ta bort lappen..




Jag har fått lite fräknar på nosen ;)

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0