Läraren = fjortis?

Chris Heads

Tjo allihopa! ;p

Dagen har varit grym men ändå hemsk.. hehe. Det hemska var lixom att lärarna har bombat oss med läxor och det grymma var väl att träffa kompisarna. Såklart! Jag skämde ut mig lite på nån lektion idag men jag kommer bara inte ihåg vilken, aja care, jag menar jag skämmer lixom ut mig varje dag så det är ju inte precis nån nyhet.
Jag och Rebecka var små duktiga flickor idag så vi stannade på A-tid hos en hemsk lärare (också kallad Pia) och hon kollade om det var okej med oss att hon satte på ett spanskt program på datorn där dom sjöng mycket och vi sa såklart ja. När hon satte på programmet så var det ashög fjortisdunk som hon stod och lyssna på! xD Jag och Rebecka satt nästan och grät men vi gjorde ändå inget ljud, hahaha det var så himla kul!!
Sen kom några killar in (när Pia stuckit) och frågade mig och Becka om vi visste vad ordet "Fitta" betydde, vi svarade inte men sen så sa dom att det betydde krokodil såja ba "jaha!", hehe.. :P

Det var min dag hittils det!
Karro stackarn blev sjuk och gick hem precis som Sofia är, krya på er hörni! Ni måste bli friska snart, ni är supersaknade!

Sitter med mina fejkbrillor just nu och väntar på att kameran ska få lite liv i sig (batteriet är slut) men sen så kommer ni få så många bilder på mig att ni aldrig vill se mig igen!
Aja nu måste jag äta nu inte jag typ dör, aa hej då så länge! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Josie

Haha, ja, tyska är roligt :)



Hur är det med dig då? :)

2011-03-21 @ 17:29:19
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha, PIA! :P

2011-03-21 @ 21:29:32
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0