Har försäljaren pungsvett ? !

Heej!

Vädret är såå härligt!!! :D Det har vart superkul i skolan idag faktiskt, inget har gått fel! På svenskan så var det vädligt kul för vi fick prata danska och det var värsta lekstugan i klassrummet, lärarn' fick jaga några små pojkar haha ;p Det såg askul ut och aa :)
Sen på SO:n så gav vår lärare lite hormonkakor till några (bland några så räknas jag! xD) det var ju inte det men jag fick med mig kartongen hem haha.. Det var såna här lyckokakor med en lapp i och vet ni vad det stod på min?! Typ "Vad är en manligt för dig?" nånting sånt stod det och sen när jag vände på lappen så stod det med stora bokstäver : PUNGSVETT!
Jag ba oj då hihihi xP Jaa så kan det väl stå ibland, tror jag. På idrotten blev jag så himla tävlingsinriktad att jag fortfarande känner av liite adrenalin bubbla i magen! Vill inte bli så himla tävlingsinriktad, jag kan lixom säga saker som jag inte menar typ "HAH DÄR FICK DU!" får asdåligt samvete sen..

Aja men vet ni vad som hände nyss?
Det ringde en försäljare och jag ba "Hej det är Sophia" ganska snällt och sen så sa hon hennes namn och sånt där och sen så sa hon "jag söker Stefan" och då funderade jag på om jag skulle säga hej med dubbelhakaröst (Pål röst xD) för jag glömde bort att jag redan sagt hej så jag ba "HEJ" med dubbelhakeröst! Då sa hon "ursäkta vad sa du?" jag ba "hej" med vanlig röst så hon ba "ja hej, är Stefan där?" " Nej han är inte hemma just nu" "Okej, då ringer jag senare, hej då!" "ja hej då!"

Åååååååååh vad pinsamt!! Hon måste trott att jag var himla störd eller nåt!... Fast jag och Karro ska iofs typ gå på ett fritidsläger som heter Oasen för särbarn för det passar ju oss utmärkt! xD

Nej nu ska jag ner och äta lite mellanmål, är hungrig, sen måste jag plugga! :) Write ya lata! ;)


Fräsch spegel..


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

HAHA, HEJ!!!! xD HAHA, du är för skön Sophia ;D

2011-03-24 @ 15:45:58
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0