Sista Mars 2011! :D

HEJ!

Har nyss vart med Ida, hon gick för typ en kvart sen, vi har tagit många bilder på oss (ofc) och några av dom kan ni ju se här nedanför! ;p Det hände en väldigt rolig grej idag på SO:n för jag, Vicci och Karro var ute och intervjuade folk som gick runt lite här i Täby Kyrkby och då ställde vi några frågor, tex "Hur länge har du bott här" och sånt och sen när vi kom till "Hantverkaren" så frågade vi han som jobbadedär om vi fick ställa några frågor till han och han ba "Här har ni en kille" också tog han fram Shahin från skolan för han praoade där och vi ba "ehm.., okej."

Jobbar du här? (alltså i Täby Kyrkby, alla frågor var omkring Täby Kyrkby eller vad man nu ska säga)

Bor du här?

Han ba "här? På Hantverkaren?" som att vi vore himla dumma i huvudet! Jag garvade ihjäl mig för han trodde verkligen vi var helt dumma så sen när Karro fortsatte med frågorna så böjde jag mig ner och la huvudet i bänken och började garva så Vicci och Karro också gjorde det! Det var vääldigt pinsamt!
:blush:

Aa det var iaf pinsamt som sagt! Sen efter idrotten gick Ida och jag hem till mig och kokade pasta och la på lite ost, vi käkade också en kaka var (från igår) och en stor gurkbit var haha :) Det var gott! Men vi hade typ ingenting här hemma så jag ba "Vill du ha pasta med ost?!" Sen gjorde vi också lite av matteläxan, duktig chey!

Just nu sitter jag och tar några små bitar i taget från den sista kakan, R.I.P!

Aja här har ni flumbilder:


Jag ser ut som en riktig himla liten bebis!


Ida haha! xP


Hah! Mitt hår!


Hahahaaha :D Ida satt och härmade Tyra när jag inte såg så det var tur att jag hade kameran framme! ;p


Haha! Ida visste inte att kameran tog 3 bilder så jag var lixom den enda som hade koll! :P


Fett cool!


Glad brud!


Det finns så många fina bilder från idag på Ida och här är en av dom, visst är den fin? Fotograf: Ida! :)


:D

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaaaaaa

ehehehehehe kolla mitt muppöga när jag gör dendära hår grejjen XD KNAS! men vill se fler bilder! Kan du inte lägga ut fler/ maila dom till mig? heheeh dom var ju ganska fina lixom ((((((:

kramiz! :D

2011-03-31 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0