Godnatt!

Hej! Ska snart lägga mig i sängen och läsa men innan så tänkte jag bara visa er lite bilder för jag var ju ute och fotade idag :)

Har käkat hemmagjorda semlor (haha Rebecka! xD bara hon och kanske Fia som fattar) för ett tag sen och dom var riktigt goda! Mycket godare än köpta (höhö Rebecka!) tycker jag :P Oj nu sitter jag och garvar för mig själv, aja hoppas ni ätit semlor eller nåt annat gött! Sov så jättegott nu allihopa, dröm inte om spöken eller att nån kommer och stryper er till sängs.. nä usch vad jag är dum..!



























Så! Nu ska jag sova, skulle bli jätteglad om ni skrev vad ni tycker om bilderna, iaf en :)
Natti natt!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Jens

sv: de blev ful färg! imorgon blir de att köpa ny färg :) men fina bilder DU!

2011-03-08 @ 21:50:43
URL: http://Jensnorell.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0