Vart i Täbban :)

Hej!

Har vart i Täbban för ett tag sen med pappa, vi kollade på nya fotbollskläder till mig för man måste typ ha det på Åland som vi åker till på fredag! :D
Var så himla trött så jag gäspade nästan hela vägen tillbaks från Täbban så sen när vi gick in på ICA så ställde jag mig och kollade på Ben&Jerry glassarna och då kom pappa fram till mig och sa "Välj en Ben&Jerry :), men bara jag också tycker om den smaken! ;p" Jag ba "jaa TACK!" Det gjorde min dag, fast nu är den uppäten tyvärr, R.I.P.

Är asstressad för jag ska duscha och gå upp till Jenni för jag ska sova där ikväll, tagga inför sista Solsidan avsnittet och H&M:s nya kollektion eller vad det nu är dom skapat...

Edita Vilkeviciute for H&M Magazine Spring 2011 by Camilla Akrans [Editorial] 02

Edita Vilkeviciute for H&M Magazine Spring 2011 by Camilla Akrans [Editorial] 03

Edita Vilkeviciute for H&M Magazine Spring 2011 by Camilla Akrans [Editorial] 04

Edita Vilkeviciute for H&M Magazine Spring 2011 by Camilla Akrans [Editorial] 05

Edita Vilkeviciute for H&M Magazine Spring 2011 by Camilla Akrans [Editorial] 06

Edita Vilkeviciute for H&M Magazine Spring 2011 by Camilla Akrans [Editorial] 11


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mmjagvet, älskar hm:s nya kollektion! Släpps 18 april, spaaaaaaaaaaara! :D



förresten, inga gympakläder imorron, teori igen!

Kramizzzzzzzz

2011-03-20 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0