17:e maj 2011


Hej hej!

Har lite sovmorgon idag, jag kommer ha det hela veckan och på fredag är det verkligen sovmorgon för då är vi lediga! :D Börjar halv 9 annars så det är nice! :)
Efter skolan ska jag hem och sen efter en stund sticker jag på fotbollsträning och sen får jag se vad jag gör men jag kommer iaf blogga! :thumbup:
Array
Array
Haha fett rolig kalender! :) Man ska fylla i hur man mått den och den dan :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Åh, vad hittade du den där kalendern? Den vill jag ha, haha ;)

2011-05-17 @ 14:47:01
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0