20 maj 2011, ledig idag=Täbban med cheyerna!

Heej!

Snart så kommer Becka, Fia och Karro hit och då ska Sofia få se huset och sen efter det så ska vi ta bussen till Täbban :D Vet inte när vi kommer hem och vad vi ska göra då men vi kanske ska bada hos Fia men vi får se.. är ju ledig idag om ni undrar varför vi ska göra så roliga saker hehe :)

Imorse så vaknade jag runt 6 men sen så låg jag och drog mig och halvsov till 9.15 och sen så hoppade jag upp ur sängen, satte på tvn och gick neer och gjorde lite frulle! :P
Har också tagit massor av egobilder och outfit bilder.
Btw, igår så var ju jag och resten av klassen nere på skolan och visade upp våra uppfinningar och det var väl inte sådär jättekul men inte jättetråkigt heller haha... föräldrarna röstade också på den uppfinningen som dom gillade mest men sen så förstörde några och började lägga i massa lappar där dom hade rsötat på sig själva, astråkigt att dom ska hålla på och förstöra för alla men aja.

Aja snart kommer cheyerna så jag måste bara fixa en grej men här är lite bilder:
Min frulle <3 :)
Pingu haha! xP
Om ni undrar vad dom vita fläckarna är så ska ni veta att det är tandkräm hehe ;p
Dagens hehe, suddig bild men men...

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: linda

tja, läget? =)

2011-05-21 @ 00:04:05
URL: http://liindarunnfffors.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Sv: Ja båda sorterna är riktigt goda (fast nu är de slut så jag får väl ta och baka några till).

Tack snälla du, det är favorittröjan för tillfället, kommer från Holebrock men är köpt hos Design Only.

2011-05-21 @ 11:37:59
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0