28:e maj 2011, back on track!

Heeeeeeeej!

Jag vet att jag är den sämsta bloggarerskan in the world men asså det är så mycket som händer och sånt, haha nu låter jag lillgammal :P


Men asså nu lovar jag er att jag faktiskt ska försöka att börja blogga igen men idag kommer jag ha liite svårt att ha bra uppdatering för jag ska hem till pappa och plugga till ett matteprov som är på måndag, mormor kommer hit till mamma, mamma och jag och kanske Emil ska kanske till Täbban innan vi hämtar mormor och jag ska också göra lite morsdagpresenter! :) Rätt så fullproppad dag va?

Juste jag drömde inatt att jag spelade match och då hade jag värsta målchansen men den första missade jag men då blev det retur och då hade till och med målisen vänt sig om så hon såg inte bollen men jag missade till och med målet den gången och då tyckte jag att jag var så himla dålig på fotboll så jag började gråta i sömnen haha! ;p
Moi häromdan..



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: :o

Fin blogg =)

2011-05-28 @ 11:46:21
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: tack så jättemycket! och detsamma! allt bra med dig idag? :)

2011-05-28 @ 12:12:14
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0