30:e maj 2011, la mig på pianot mitt i allt haha :p

Enimé jao! In the club jao! ;)

Haha heej! Jag tror att det är så dom sjunger i låten "Fest i hela huset", asbra är den också! :D

Kom hem för typ en kvart sen och alldeles nyss så var jag ute och tog lite bilder på mig hehe :p Asså outfitbilder och sånt btw, idag på musiken så skulle alla redovisa en låt med sin grupp som man hade fått öva på i några veckor men det gick jättedåligt för oss haha! Jag började garva så mycket att jag la ansiktet i pianot haha och aa alla garvade i vår grupp och aa det gick väldigt dåligt men kul varé! :)

Sen lite senare så hade vi matteprov och det gick sådär men två fel vet jag iaf att jag hade för jag svarade inte på dom två sista utan det är bara massa felräknade uträkningar där. Aja jag får se hur det går men sen gick jag iaf på A-tid och gjorde betinget tills imorrn och sånt, vi slipper NO:n imorrn för läraren ska iväg nåstans så jag slutar jättetidigt! Vet inte när men naajs va? :)

Aja här är lite bilder men öhm... snart ska jag cykla iväg till pappa för att äta och sen ska jag tillbaks hit för att hämta alla mina grejor + datorn så bloggar lite senare när jag fått datorn, hej då så länge! // sOphia

haha åååh vad ful!! Ser lixom asstolt ut men ändå lixom ååååh haha! :O

Har den nya tröjan på mig :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Matilda

hej! fin blogg, allt bra? :)

2011-05-30 @ 18:55:43
URL: http://matildaqvarnstrom.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)

2011-06-01 @ 17:24:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0