7:e maj 2011 (hoppsan, råkade skriva majs istället) :P

Gomorron!

Vaknade 6.30 imorse pga det där himla alarmet som jag glömt att stänga av på mobilen men sen somnade jag om lite halvt men nu har jag vaknat pga att Ludde och August sitter och ba "aa men du kan va' messi?" eller nånting sånt, dom sitter iaf och spelar.
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, inga prov eller läxförhör till nästa vecka eller jo NO men det tar jag imorrn men shit vad skönt! :D Ska nog ringa nån sen för nu kommer den personen som jag ringer typ ge mig värsta utskällningen och ba "VAD VILL DU?!" :mad: haha eller kanske inte men juste nu kom jag på en grej som vi kanske skulle göra idag jag och pappa.. aja skriver mer sen, hej dåå! // sOphia
Asså jag vet faktiskt inte vad det är han har gjort men jag gissar på att han har piercat hela huvudet, asäckligt!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0