New stuffs in! :)

Hej hej!

Var ju i Täbban med mamma igår och då fick jag med mig lite saker hem plus att vi åkte till ICA och hämtade ut ett paket från H&M som kom med posten och då såg vi att min bikini hade kommit så jag använde den idag när vi badade :)

Världens sämsta bild på shortsen som vi också beställt men asså det går inte att ladda upp den bilden där man ser shortsen ordentligt.
Lööööv!
Bikinin :D
Också en tumme upp för grejerna! :D 

Har också köpt en klänning som jag ska köra premiär på på skolavslutningen och sen kan jag börja använda den när det är varmt tex när vi är på Mallis, längtaaaaaaaaar!! :D

Lovar att visa shortsen sen men klänningen får ni se på skolavslutningen!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0