Så barnsligt kul! :D

Heei hurni! :)

Var ju och badade på Tibblebadet idag som sagt och det var verkligen askul haha! Trodde att det skulle va' ganska tråkigt för dom har ju inte så mycket saker där men dom hade ställt dit värsta roliga och uppblåsbara grejen i mitten av poolen, det var rutschkanor där och sånt, jättekul! :D
Hoppade också från hopptorn och ställde mig upp och balanserade på en grej medan mamma försökte välta den haha! :) Jättekul varé!

Sen åkte vi vidare till Täbban och köpte faktiskt en tjockiströja till mig men den där Pippitröjan hade gått åt så himla mycket så det fanns bara en kvar och den var i L så jag ba "nääääääeee!" men jag ska typ beställa den.
Var nyss hos pappa, jag var där i några timmar och pluggade matte men jag ska tillbaks imorrn för att plugga ännu mer! Duktig chey va? ;P

Aja nu är mormor här så jag ska snart umgås lite mer med henne också måste jag ju fixa en morsdagpresent! Har inte gjort det än :o !


oldie boooy, nooo guuurl!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sevil

hej, tack tack! :)

de är köpta på H&M :)

2011-05-28 @ 20:14:26
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Otroligt härlig bild!



sv: Tack! Sånt här är så otroligt roligt att höra. Vi blir så glada!

2011-05-28 @ 23:50:57
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0