Sorry hörni!

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!! :D

Förlåååååååååååååååååt mig för att jag inte bloggat sen den 8:e maj hahah men asså jag har inte velat blogga för att för det första så har jag haft jättemycket läxor och sånt plus att jag var trött på min design och blogg för att dom skulle krångla så mycket men nu sitter jag nästan här och skakar (men bara nästan!) för att jag har lagt in en helt ny design med ny meny och allting och från början så såg det helt himla knäppt ut men nu har det löst sig och jag är JÄTTElättad!! Nu kan jag lixom andas igen haha....
Men iaf jag har gjort vääldigt mycket sen den 8:e maj så jag kan inte berätta allt men en stor nyhet som dom flesta av kompisarna i klassen redan vet men jag berättar det ändå lite senare, imorrn.
Idag har temaveckan börjat på skolan så det är fett chill dagar nu, jag gör ett experiment med Sofia w, jätteskönt och kul är det! Efter skolan stack jag hem till mammaoch blev utelåst så då cyklade jag till Byle och hämtade Emils nycklar och när jag kom till en avdelning där så längtade jag verkligen tillbaks jättemycket! Dom stod och bakade bullar och några sprang runt och nån läste en tidning och ååh, vill tillbaks och va' lika liten igen!....
Sen efter ett tag när pappa hämtade mig hos mamma så lirade jag fotboll med alla grabbar som var här på tomten och sen efter maten stack jag och grabbarna ner till Kyrkskolan och sprang 60 meter på skojj och aa sen åkte jag, pappa och Ivan till Arninge och handlade och suktades av alla tårtor som var där... och nu ligger jag i sängen och ska sova :)
Jag hoppas att ni kan förlåta mig höhö. Aja bättre och roligare bloggning imorrn, godnatt!
Bring me baaack! Var i Waxholm i helgen och då fick jag låna en bikini (alla bryr sig!!) :) Det var jätteskönt i deras pool! :D
Haha lite onödigt fakta såder :P

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0