Badat i sjön och käkat en liten bit av Ekströms kladdkaka! :D

Heeeeeeeeej!

Har kommit hem från skolan nu eller det var ett tag sen men jag har varit ute på tomten och fotat och sånt, måste ju passa på när det är varmt! Asnajs! :D
Det var iaf ganska kul idag på Skavlöten men guud så lång tid det tog att komma dit! Vi gick i typ 2 timmar, seriöst!

När vi ÄNTLIGEN var framme så satte vi oss ner på marken och sen stack jag, Fia och Vicci in i omklädningsrummet och sen kom vi ut med våra snygga bikinis på :P Vi lyckades också bada haha! :D
Vi sprang där på bryggan och sen så hoppade vi i några gånger men det var inte precis så att vi stannade i vattnet och ba "ååh vad skönt!" utan vi kravlade oss upp på bryggan direkt efter vi hoppat i :)

Sen stack vi och basta och sen gick vi och  grillade korv med dom andra så det var najs fast sen blev det kallt.
Efter vi stannat och fixat lite saker i skolan så stack jag och Becka till ICA och köpte nektariner och Rebecka köpte lite andra saker, vi smakade också Ekströms kladdkaka haha :D Den var jäääääääättegod!!
Om jag var hon den där tanten som stod och bjöd alla på provsmak så skulle jag ba " äääh... asså..... nu blir det inget mer här. Nu är det stängt!" och sen skulle jag äta upp allt själv hehe ;)

Ska vara vid skolan igen klockan 17.30 för att jag och Sofia w och alla andra ska visa upp sina uppfinningar för föräldrarna och sen efter det så ska jag gå ner till träningen :)
Här är lite bilder:
Fina Vicci <3 :)
Fina Johanna <3 :)
Fina Emelie <3 :)
Fina Karro <3 :) (hehe det kanske blir lite uttjatat med "Fina" hela tiden men dom är ju så fina!)
Ville inte va' med på bild just då -_-
Fina Becka <3 :)
Aa det var lite bilder från dan men snart kommer bilder på moi och lite blommor och sånt som togs för ett tag sen :) Hej då så länge! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Johanna :]

Snälla kan du ta bort den där bilden på mig?

Typ backslick, Markus jacka och allmänt konstig min.. Haha.

Plz? :) Ses på måndag igen! <3

2011-05-20 @ 13:43:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0