Värsta sköna låten med ljud, inget riktigt språk!

(mig idag)

Heej!

Har nyss kommit hem från bilen haha, har åkt runt i den ett tag nu för jag hängde med och skjutsade August till hans kompis som bor en bit bort härifrån. Om en liten stund ska jag, Jenni och Ivan gå ner till ICA och handla lite inredienser till ett par chokladmuffins som jag ska baka, min gudfar och hans fru och deras barn kommer hit vid typ 3/4, jättekul! :D
Men jag tänkte visa er en låt som jag verkligen tycker är jätteskön och bra men hahah... den är jättekonstig så ni kommer typ tro att jag driver men lyssna på den två gånger så kommer ni också ba "ååååh" eller så gör ni inte det och ba " men vad tusan?!" :)
Darpa:
OBS!! Spola till 2:40 för det är där han börjar sjunga och vet ni? Det är inget språk han sjunger på utan han sjunger bara ljud. Lyssna så hör ni!! :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Camilla

tack ska du ha :)

2011-05-07 @ 12:29:27
URL: http://camiillan.blogg.se/
Postat av: Maria Holmkvist Biles

Mmm, vilken vacker musik. Vem är det?

2011-05-09 @ 23:38:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0