Vilken gillade du mest? :)

Heej!

Kom hem från skolan för ett tag sen, jätteskön dag men jag blir bara så himla trött av sköna dagar haha :P Ville typ luta mig bakåt och bara sova i en sån där skön och blå stol hehe... men jag och Sofia har verkligen grymma uppfinningar haha! :D
Jag ska snart eller snart och snart, om ett tag ska jag på fotboll men förresten, vilken låt gillade ni bäst i Eurovision förutom Erik dåra? :)
Jag gillade Danmark och Estland bäst, fast Estlands sångare sjunger inte så bra men låten är bra :)
Estlands bidrag:
Mig förra veckan... :)
Juste! Det var jättesynd att Norge inte gick vidare.. dom hon var gryyymmast!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: krle

Tjena, haha aa ;)

Hmm vet inte faktist gillade flera länder :P

Gillade både låtar från Armenia, Serbien och Storbritannien :)



Sj då ? :)

2011-05-17 @ 15:37:07
URL: http://www.nattstad.se/krstojkrle

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0