Visste ni att jordklotet flyttats till ena min näsborre? :O

Hej! :)

Har kommit hem från träningen för ett ganska bra tag sen nu men det var iaf askul! Vi körde först doppboll och lite andra övningar och sen körde vi en tävling som gick ut på att man skulle skjuta på nätet, asså den fick inte studsa innan och då blev Sara och jag kvar sist men ingen träffade målet den sista gången så då fick båda en Dumle klubba haha :D
Sen körde vi en annan tävling och det var vem som kunde ligga plankan längst och då vann jag, Frida och Ida tror jag, så då fick jag en till klubba hehe men jag gav den ena till Emma för jag kan ju inte äta godis men aa det var fett kul! ;D
Sen när jag kom hem så stod Ivan och höll på med min KAMERA! Blev aslack på han men gav han ändå inte värsta utskällningen utan det där skötte Jenni haha men trodde han typ repat sönder linsen men som tur var så hade han inte det. Sen har jag duschat och just nu håller jag på och pumpar datorn med musik! Förbereder mig för tåg och bussresan imorrn! :)
Jag just nu:
Ser asful ut och särskilt med det där halva jordklotet som flyttade sig i söndags till en plats under min näsborre, lite lustigt sådär men jag hoppas att det kan flytta tillbkas typ nu! :/

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: EMMA

Åhh .. jag ville vara med! Fett gott med dumleklubbor också :D

2011-05-17 @ 21:04:06
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/
Postat av: Svensk Justin Bieber Fan Site♥

sv:hej! :) Jag tyckte de som vann var jätte bra och Irland(Lipstick) :) sjd?

2011-05-17 @ 21:45:23
URL: http://bieberbelievers.blogg.se/
Postat av: c.

tjenixen, allt bra? ! :D

2011-05-18 @ 16:29:21
URL: http://carolinesjondin.devote.se
Postat av: frida

sv: tittade inte på eurovision song contest, så har ingen favorit då (:

2011-05-18 @ 21:39:54
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0