11/11/11, inbrott hos Becka då? ;)

Hej!

Coolt datumet är idag va? ;) När klockan var 11.11 idag så började alla typ "jubla" i klassen hahah :D Efter skolan stack jag, Vicci och Karro på a-tid och redovisade våra svenska redovisningar inför varann och läraren och sen så gick vi hem till Vicci. Vi åt mellanmål, alltså mannagrynsgröt med socker och kanel för Vicci och mig och mackor för Karro :) Sen bakade vi rulltårta och den vart asgod!

Jag kom hem för en liiten stund sen och just nu sitter jag och äter pizza från hantverkaren, mmm! :) Snart ska jag och mamma åka hem till Rebecka och göra inbrott för att hon är ju i London med hennes familj och de ska typ ha lämnat 1 miljon kontant där hemma så det är bara att passa på!
Hoppas dem inte har något larm.... Nä skojja bara! Vi ska dit och locka in deras katter och ge dem mat för jag och Fia är kattvakter, så det så! ;) Meeeeen... blog u lata höhöh ;) // sOphia




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Ååh! Det var ju vårt jobb förut... ;)



Men najs att hon e i london! Jag vill tillbaka!!! :D

Det var drf hon inte var i skolan kanske? :P

2011-11-11 @ 22:23:21
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0