15:e november 2011


Heej!

Sorry för ingen uppdatering idag men jag har inte hunnit. Efter skolan gick jag på a-tid med Vicci och Karro, fixade det sista med SO:n så japp nu är jag redo! Det kommer nog gå bra, jag måste tänka så iaf hehe :P Sen efter a-tiden stressade jag hem, åt lite mellis och sånt och sen så stressade jag till träningen! Härligt! ;D Nu är jag hemma och har övat lite på SO:n, har lixom stått och redovisat framför spegeln men jag är vrålhungrig och pappa är på ICA nu och handlar mat, vi ska äta hamburgare :DD Hungriiiig... Men, see ya' lata' alligata'! ;) // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0