25:e november 2011


Heej!


Nu bloggar jag igen haha :) Det händer ju väldigt sällan nu för tiden som ni kanske märkt men iaf, igår var jag på Konfaträff och det var ganska kul faktiskt men jag vet faktiskt inte om jag vill konfirmera mig eller inte... för alltså ah, jag får se...
Idag är det bara 5 dagar kvar till 1:a december! :D ♥ Det betyder också att det bara är fem dagar kvar tills julkalendern börjar :)) Jag har sovmorgon idag så jag har varit nere och käkat frulle och kollat på tv4 Nyhetsmorgon haha ;) Vi har bara 6:an och 4:an där nere... Men gUd vad mycket julreklam det har blivit, supermysigt!! ♥ // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0