27:e november 2011, 1:a advent! ♥


Gumorrun!

Heh, lite skånsk dialekt där eller nåt :p Nejmen godmorgon! Idag är det 1:a Advent!! Herreguuuud, så hiimla mysigt! Jag verkligen ÄLSKAR när det är advent och december, guuud vad mysigt!
Tyvärr så har jag fett med läxor att göra idag men jag ska ändå försöka njuta haha.. Mamma ska baka lussekatter idag igen så då kommer jag ändå få den där känslan :)) Jag och mamma måste också åka iväg till Täby C en liten snabbis för att köpa saker till den där ljusstaken plus att jag vill också köpa en tjockiströja där också ska vi in till Tele2 för att kolla en grej :)

Men just nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru repris, hann inte se det igår hehe :)
Juste det var suuuuuuperkul igår på Mörby badet :D
Men en grej var lite mycket pinsamt för mig eftersom att i bubbelpoolen när alla vi satt där så åkte min bikiniöverdel av kan man säga för alltså snöringen på ryggen åkte av och fastnade på ett ställe i bubbelpoolen så jag fick sitta och hålla i den hahahahahah! xD Men Elin knöt till slut ihop den men alla märkte också så jaa vi satt där och garvade haha xD

Justdetja, det är min lillasyster på bilden över ♥

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Beeeebis! Gud vad söt hon är (:

2011-11-27 @ 14:45:35
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaw! Vad söt!! :D

2011-11-27 @ 15:06:38
Postat av: Vicci

Guuu vad fin hon är! :D <3

2011-11-28 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0