28:e november 2011, 1 månad kvar till min födelsedag!

Hej hej!

Sovmorgon idag till 8.25 så är bara lite stressad just nu :p Idag är det skola igen, wohooo taggaaaaa allihopa! Så himla kul juu ;D Nä jag bara skojja eller alltså det kommer inte bli jäättetråkigt för kompisarna är ju där och sånt plus att idag är det ganska "chilliga" (haha) lektioner..

Men iaf, efter skolan ska jag på trummor med Emil och Henrik men jag kanske får in nåt inlägg innan det, om inte så hörs vi typ ikväll, ha det bäst! // sOphia


jag vet att jag ser störd ut !





Nej nu måste jag gå, hej då!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0