2:a november 2011, koppla hundjäveln!

Heej!

Vaknade fett sent idag, klockan 11! :o Men det var iaf jätteskönt att få sova ut lite hehe. Igår var jag och Fia ute och gick med Sally och Bosse och då gick vi 5 km spåret och det var verkligen jättekul och skönt men vet ni vad som hände när vi var påväg mot IP? Det var en gubbe som sa ba "Koppla hunden hörrudu." och då garvade jag till lite för jag trodde att han skämtade och sen så ba "Det är lag på att hundarna ska vara kopplade här i Täby" "Koppla hundjäveln!" jag vart jätteförvånad, stackars gubbe som inte har nåt bättre liv än att klaga på barn... aja jag och Fia började iaf garva haha! xD

Sen på kvällen så åkte jag till pappa och då hade vi hyrt filmen "A little bit of heaven" och den var jättebra men jag grät så himla mycket! Det är nog den filmen jag gråtit mest till, den slog Titanic i sorgsenhet eller vad man nu ska säga hehe.. så himla sorglig men superbra!

Idag ska iaf jag och Fia åka till stan och kolla lite, jag vill ju hitta de där två plaggen från Gina som jag visade, så himla snyggaa! :) Men vi får se om de finns, aja hoppas ni ska hitta på nåt kul idag också! Hörs sen! // sOphia


Heh, snygg! :P

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0