3:e november, vad surt :(

Gomorron!

Pratade med mamma nyss om lite grejer men då sa hon bla att Rihanna konserten vart inställd igår och jag sökte upp det på google och ja den blev det!
Gud vad surt för de som skulle se den konserten, Karro och Emelie var där... :( Men de stod i en artikel att det meddelades att den var inställd när publiken satt i stolarna... gud vad surt! Men aja det var ju för att Rihanna var utmattad så det var väl bra ändå för tänk om han hade ställt upp, konserten kanske inte hade blivit så himla kul då om hon sjunger falskt och inte gör nåt på scenen haha :p Inte för att jag tror att hon skulle stå still precis men ah ni fattar.

Appropå Karro, den tjejen kanske jag ska hitta på något med idag om hon svarar på mitt sms snart haha x) Sitter och kollar på True Talent just nu (alltså på datorn) men ska snart hoppa in i duschen och fixa mig! Aja hej då så länge! // sOphia




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0