Det är inte att leka med måttband, nej..

Hej! Jag har nyss gråtit en skvätt heheh för alltså jag höll på med mitt måttband som är från Clas Ohlsson (hatar dem just nu) och det finns en sån där knapp som man kan trycka på för att bandet ska åka in och det höll jag på med för det var kul men när jag dragit ut det så mycket jag kunde (alltså 1,50 m) så tryckte jag på den knappen och då piskade den till och klämde mig så himla hårt! Det gjorde shiiiiitont!! Så jaa jag började grina hahah... xD

Aja jag har ätit och sånt där och nu sitter jag och taggar till Bonde söker fru (det är typ final, alltså dem ska välja vem dem vill dela resten av sitt liv med! :p), ska se det och pappa med :)





(Ida kommer du ihåg? Det är hos dig :) )


vinter ♥

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: MONIKA - LIVET I STOCKHOLM

sv; Japp, det var super gott! :D Har du smakat det? :)

2011-11-17 @ 09:38:41
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: i to the da

HAHAHAHAH hittade oxå dom bilderna häromdan! Det är ju seriöst mästerverk <333333333333333333

2011-11-17 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0