Ehehehe pinsamt...

Hej! Matchen gick bra, det var askul iaf men det blev 2-2 och det är ju inte så himla dåligt så det var kul! :) Men som ni kanske har märkt så skrev jag ju att det är farsdag idag och att jag har firat det genom att fixa frukost och en present och sånt men jag misstog mig, det är det nästa vecka!! :O :O

Fail säger jag bara.. hahahahhaah! Jag ska alltid ta fel när det gäller sånt där, en gång så sa jag till Jenni att det var våffeldagen på fredag oc då skrev hon det på Svenska dagbladets hemsida (för hon jobbar där) men det var också den veckan efter så det rushade in massor av kommentarer och ba "det är det nästa vecka!", eheheh... aja... på vägen till matchen så sa jag det till de som jag åkte med och dom ba "va?!" men vi googlade det och naeej.. :p Aja herråå! // sOphia





Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0