Hemma och så nöjd! :)

Tjenare!

Kom hem från stan för ett tag sen och det var jättekul där! Vi gick runt, kollade mycket i många affärer och sånt, vi gick bla in på Hollister och där var det så himla jobbig kö, det tog jättelång tid att få komma in för de har ju bara typ 3 provrum eller nåt.. aja när jag väl kom in så ville jag ha en kofta där som jag testat men jag köpte den inte, intressant? ;)
Vi var också inne på Bikbok och deras skor som de fått in är ju huur snygga som helst verkligen! Ska önska mig ett par av tomten haha :P

När vi var inne på Gina så var det sanningens ögonblick, för att först så såg vi det där linnet som jag visat här på bloggen, men det fanns bara i small, sen letade vi vidare efter den där tröjan som jag också visat er! Den fanns i xsmall! :D Så himla glad blev jag! Sen gick vi vidare till en annan Gina och där fanns linnet i xsmall, en kvar var det! :DD Så ja jag köpte båda två precis som jag planerat hahah :D 
Vi köpte också smoothie i gallerian, niice! Nu håller jag på och hungrar ihjäl så jag ska gå ner och ta två mackor, hörs sen då babies! (drev där bara sånivet) // sOphia


(ja jag vet att jag tog upp hakan lite väl mycket över halsen där heheh)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0