Min rygg kommer bli äldre än mig.


Min rygg håller på och dör, det känns som att jag är typ 98 år och kommer bli hundra men ryggen känns som att den är 500 år, den är alltså äldre än vad jag kommer att bli... sorgligt men så är det. Nu är jag färdig med allt som jag gjort, dvs min HKreflektion och liite av min PP till svenskan så nu håller jag på och kollar lite på de sakerna jag fick i min goodiebag förut men det är vissa grejer jag inte vet vad det är så ska googla upp det hehe.. :p
Imorrn är det skola, hååå, äntligenn! Skolan är det bästa som har hänt mig seriöst! Nej skojja bara men ah hejdåå! // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0