Right now.....

Halloj! Just nu så är Mikael och Karin här in tha house jao! ;D Vi ska fika lite fast vi ska bara vänta in Maria och Steve (alltså min gudmor och hennes man) men äh vad heter det... jo, jag har bakat en chokladsockerkaka! :) Så den ska vi ta och hugga in i snart, också har vi en tårta från ICA haha och lussekatter, mumsfillibaba! Idag på förmiddagen så tänkte jag och mamma släppa in katterna ifall Rebecka och dem inte kommit hem men det hade dem så vi var där ett tag och pratade och sånt och Rebecka visade lite saker hon shoppat och jag vill också ha!

Aja, tomten kommer väl sen... Men, ikväll så har jag träning, taggaaaa! Men vi hörs väl typ sen då jaooo! ;P


Man kan ej ladda upp bilder så ni får den här hehe :/

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0