Tips tips tips!

Hej! Förut så fick jag en goodiebag och i den så låg det bla en produkt som heter "L'ANZA Healing STYLE" och det är en hårgele och den ärverkligen jättebra för den luktar gott och håret blir inte alldeles fett av det utan den är toppen så den tipsar jag bla om! (haha jag låter typ som en vuxen :p)

Jag fick också en GRYM hårspray som heter "REF.545 Hold & Shine" så det är också ett hett tips från mig :D Sist men inte minst så vill jag tipsa om en hårmousse som heter "REF.244 Curl Power" och den är ännu bättre än den där hårgelen så det är ett brännhett tips verkligen! :) 


(alla tre på bild)

Igår så var Vendela här och då bytte hon fjädern som jag haft i håret mot en annan som hon hade och jag gillar den verkligen! Vendela har ganska många och det är supersnyggt på henne!
Det är tydligen strutsfjädrar, lite häftigt? ;) Men den som jag har nu är blå, lite vinrödsaktig och ah några andra färger, gillar den supermycket iaf! :) Här är den:


Sämst bild men ni ser ju iaf lite på ett ungefär hur den ser ut...

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0