Baby I tell ya, my heart was freakin out when I held ya....

Hej!

Det blev ingen träning för mig ikväll :( Har så sjukt ont och det kan bli mycket värre om jag tränar så det var bäst att stanna hemma och jag har fortfarande ont.... Men jag får stå ut helt enkelt, tyvärr.
Nej vet ni vad, jag ska gå och läga mig strax (?!) med datorn på magen och kolla in Hollisters kläder, vill ha en grej därifrån. Eller jag vill ha massor av plagg därifrån men det är ju dyyyyrt, tyvärr. ;) Men vill bara säga att den här låten är grym:

When I held ya- guess who? ;)




Bilderna är tagna i mars, snöööö <33

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: marina

sv. eller hur, julen är mysig :)

2011-11-11 @ 10:07:54
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: radhusdisco (tidigare xxl)

Re: Jo han är riktigt söt min katt han :)

2011-11-11 @ 18:33:47
URL: http://radhusdisco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0