4:e november 2011

Hallåå!

Hahah hej! Sorry att jag inte bloggat idag men jag har vart med min bonus farfar och Emil hela dagen (Ludde skulle också vart med egentligen), vi har vart i Naturhistoriska museet också har vi sett cosmonova och i Täby C! :)
Vi åt i Täbban också gick vi runt och kollade runt lite i affärer också fick vi glass av Sven-Åke som han heter :D Det var jättekul verkligen! Fast nu är jag vääldigt trött så jag ligger här i en fåtölj, kollar på Spy Kids med Emil och bloggar, skönt :) Här är lite bilder från idag:






aha, okej men var är jag nudå? :o Skojja bara, höhö! ;P








Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: ida

sv: åh, va kul att du gillar den :D

2011-11-04 @ 19:31:52
URL: http://iidaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0