7:e november 2011, wehoo!

Heej!

Första skoldagen idag då, jättekul faktiskt! :D Vi fick tillbaks våra NO prov och jag blev väldigt nöjd och förvånad när jag fick mitt för jag fick 50,5/52 så jag är verkligen asglad för det! :D :D NO är inte precis mitt bästa ämne men jaa jag är så nöjd så! :) Blev verkligen jätteförvånad hahah.. aja övning ger färdighet höhö :P

Men iaf, efter skolan gick jag (okej nu ska jag lyckas rabbla upp alla), Vicci, Ida, Emelie, Karro och Rebecka hem till Rebecka och käkade glass! :) Jättegott! Sen så höll vi alla på och facerapade varandra och jag tycker faktiskt att mina var lätt grymmast, på Karros facebook skrev jag "Hej Sophia ********* är bääst!

Jag hatar Jedward, seriöst gör inte ni det me?" ah och sen på Idas "min rumpa är läcker" och dem facerapade mig hela gänget typ, de skrev på min status "jag torkar mig i rumpan" och jag har typ inte ändrat den för jag vet icke hur man gör!
Men jajajjajaja.. nu ska jag checka in lite bloggar och sånt! Hörs lejtaa! // sOphia

Åh man kan inte ladda upp nån bild för vårt internet segar sönder!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karro

SOPHIA KOLLA DIN TELEFON!!!

2011-11-08 @ 17:02:38
Postat av: emmawagenius

sv: Tack så jättemycket sötis!

Läppstiftet heter exit och finns på make up store =)

kram

2011-11-08 @ 19:57:39
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0